armi's annivesary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sabtu, 12 Jun 2010

Harapan yang Terbaik Di antara yang Terbaik

SELAMAT DATANG 2010.....!!!!

Tahun 2009 sudah berlalu.... Ia akan memberi seribu erti kehidupan, kenangan dan pengajaran pada setiap orang....
Aku seperti kalian juga.... Apa pun terjadi, aku redha dengan apa yang berlaku... Aku masih mengharapkan yang terbaik di antara yang terbaik...
Ibu, adik2, sahabat handai dan orang tersayang... sentiasa berada bersama aku... Aku terharu dengan usaha... usaha dan usaha kalian... waaaaaaaa......... terima kasih ibu... terima kasih weni, terima kasih nendi, terima kasih yandi, adik2 iparku and for my best friends.... Lin, Nozi, Khu, Ibu Farhana dan semua rakan2 ku di KEMAS... dan juga My Love... Abang..!! terima kasih bebanyak dengan kesungguhan abang pada R.... love you so much... Kat FB kita pun dah declare...

Pengalaman tahun 2009 memberi semangat dan kekuatan untuk aku teruskan perjalanan hidupku ini........ Buku baru...!!! Aku luangkan masa aku di depan blog aku ni... iye.... aku bagi tahu dunia yang aku sekarang terlalu gembira dengan kehidupan aku sekarang.... Merancang dan merancang tapi Allah yang tentukan....!!!!

Cuti Semester baru2 ni... masa aku bersama ahli keluarga aku... anak2 buah yang menghiburkan hati dan suatu titik permulaan hidup baru yang tidak pernah aku duga...

Kenyataan aku ini.... memang sengaja aku nyatakan pada semua.... semoga persoalan yang berlegar dalam kepala kalian dan tafsiran yang berbagai.... SUDAH TERJAWAB... Dalam facebook aku... yang terdiri daripada kengkawan aku.... terima kasih dengan respond kalian... Aku hepi dan hepi....!!!

Berkawan beribu.... kekasih hati aku sorang je....

Weni... kau adik, teman dan sahabat aku.... Nendi... kau adik dan abang aku... Yandi.. kau adik dan bodyguard aku.... Sayang pada you all.... Mmmmmuuuaaahhhhh... Akak terharu sangat sebab sama2 merasai apa yang akak rasai...

Pengajian ku akan tamat tidak lama lagi.... Perjuangan aku dalam displin ilmu banyak mengajar aku....

Tahun 2010... semoga Allah memberkati apa sahaja yang kita lakukan.... iaitu perkara2 yang baik... Sikap juga perlu berubah... Jangan kita mudah 'melabel' dan 'berparasangaka' buruk pada orang lain.... tengok diri sendiri dan selalau lah muhasabah diri....!!!

Sampai Jumpa lagi.....Daaaaa....!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular