armi's annivesary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sabtu, 12 Jun 2010

SeNAMA

Ramai kawan2 kami dan juga sanak saudara tertanya2 mcm mana kami boleh bertemu....??? Yang uniknya nama kami sama.... ARMI (Armiyati & Armi Yusdy)..

kami sendiri pun tak sangka dan tak tahu la nak komen pasal SeNAMA nie...

Soal tu, kami mmg tak ada jawapan...

Pertemuan dan perkenalan kami yang singkat ni telah mendapat restu dari kedua2 pihak... Kawan2 pulak... apa lagi.....!!!!! (hepi.. hepi...hepi nape ye....??? kami seNama kot.....hehehe)

Apa yang kami tahu....setiap apa yang berlaku tanpa d rancang dan perkara yang tidak disangka ini, merupakan satu permulaan yang indah untuk kami berdua...:)

Sehingga hari ni, kawan2 tak henti2 memberi ucapan tahniah pada kami... Semua warga KEMAS... R ucapkan jutaan terima kasih bebanyak sebab tak henti2 memberi komen dalam FB.. (dapat jumpa kawan2 lama dari SMKT dan kawan2 dari tempat kerja lama.... waahhhh, best betul....:) ex-students dari SMKT... pasni buat reunion kat Melaka ye....:)

Rakan seperjuang displin ilmu d UUM... perjuangan kita belum selesai... 'kehadiran kita d rasai dan kehilangan kita d cari'.... Kaunseling untuk semua....:)

Zaman sekarang mudah untuk kita mencari kawan2 lama dan kita boleh bertanya khabar, mengikuti perkembangan kawan2, berkongsi cerita dan macam2 la lagi....

Percintaan Jarak Jauh (PJJ) antara Armiyati dan Armi Yusdy cukup menceriakan hidup kami...:) Semoga Allah mempermudahkan segala urusan kami... Amin

Perjalanan semalam tak kan sama dengan perjalanan hari ini. Sayangilah diri sendiri sebelum menyanyangi org lain. Sentiasa ceria, lebih2 lagi bersama org tersayang. :)...
(note dari FB Armi Yusdy pada 2 Mac 2010... :)



Sampai Jumpa lagi.....Daaaaa....!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular